رزرو و ثبت هتل و هتل آپارتمان ها و سوییت های مشهد

معرفی و سیستم رزرو سوییت ها و سوییت اپارتمان ها و هتل های مشهد مقدس،هتل های ارزان ، هتل اپارتمان های مناسب و به صرفه و شیک و مجلل

رزرو و ثبت هتل و هتل آپارتمان ها و سوییت های مشهد

معرفی و سیستم رزرو سوییت ها و سوییت اپارتمان ها و هتل های مشهد مقدس،هتل های ارزان ، هتل اپارتمان های مناسب و به صرفه و شیک و مجلل

هتل آپارتمان کریم خان مشهد

هتل آپارتمان کریم خان مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،خشکشویی ، رستوران  ، صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.


هتل آپارتمان کریم خان در خیابان امام رضا2   واقع شده است که بعد از 2 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد و با کادری مجرب و امکاناتی خوب  آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد.


هتل آپارتمان کاویان مشهد

هتل آپارتمان کاویان مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی  ،اینترنت در اتاق ،نمازخانه ، رستوران  ، صندوق امانات ، تاکسی سرویس، ماهواره   را  دارا میباشد.


هتل آپارتمان کاویان در خیابان امام رضا8  کوچه فروزان واقع شده است که بعد از 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد و با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد .

هتل آپارتمان غدیر مشهد


هتل آپارتمان غدیر مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، کافی شاپ ،نمازخانه ،  صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس  را  دارا میباشد.


هتل آپارتمان غدیر مشهد دارای آپارتمان یکخوابه ودوخوابه در خیابان امام رضا 19 واقع شده است که بعد از 25 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد.این هتل دارای ترانسفر رایگان به حرم رضوی می باشد.و یا کادری مجرب اماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد


  ادامه مطلب ...

هتل آپارتمان علیزاده مشهد

هتل آپارتمان علیزاده مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،نمازخانه ، رستوران  ، صندوق امانات ، پارکینگ ، تاکسی سرویس ، ماهواره را  دارا میباشد.


هتل اپارتمان علیزاده( تک ستاره )در خیابان امام رضا 8 - رجب زاده 10واقع شده است که بعد از 8 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد و با کادری مجرب آماده پذیرایی  از شما مهمانان گرامی می باشد .

هتل آپارتمان شاهین مشهد

هتل آپارتمانشاهین مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی  ، نمازخانه ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات ،کافی شاپ ، خشکشویی  را  دارا میباشد.


هتل آپارتمان شاهین نزدیک بارگاه رضوی  در فلکه آب - ضلع جنوبی بازار رضا - ابتدای بازار واقع شده است که پیاده روی تا حرم 5 دقیقه و تا راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه20 دقیقه فاصله دارد و با کادری مجرب و امکاناتی خوب  آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد
.

 

ادامه مطلب ...